10 Temmuz 2015 Cuma

Biraz Alışveriş Biraz İndirim Dedikodusu ;)

Herkese merhaba,
Ben bu yazıyı yazarken İstanbul resmen kavruluyor. Bende erimeden önce bloguma bir yazı ekleyeyim dedim. Geçtiğimiz hafta biraz dolandım durdum. Hem indirimlere şöyle bir göz attım. Hem de ufak tefek bir şeyler aldım. Önce onları sizlerle paylaşayım. Bir yandan da indirimlerden bahsedeyim.


Koton'da bu kolsuz bluze rastladım. Üst kısmı hafif parlak, ışıldıyor. Bluzun etek kısmı ise ortaya doğru üçgen kesim yapılmış. Oldukça şık duruyor. Rengi de pudra olunca dayanamadım. Koton'da belirli ürünlerde indirimler vardı ancak ben yine her nasılsa gidip indirim olmayan birşey beğenmiş oldum. :)


 Ardından D&R'dan alışveriş yaptım. Çizim kitaplarını karıştırdım ve yeni başlayanlar için çizim tekniklerinin anlatıldığı bu kitabı aldım. 


 Eskiden çok fazla çizim yapardım. Ama uzun süredir ara vermiştim. Hep aklımın bir köşesinde olduğu için bu sefer sırf bunu alma niyetiyle mağazaya girdim. Kitap sayesinde çizimlerimi daha da geliştirmeyi düşünüyorum. Bakalım neler çıkacak :)
Tabi çizim için bir eskiz defteri aradım ama orda bulamadım. Bende bu cici Hello Kitty'li resim defterini alayım dedim. Deneme çizimleri için kullanırım en azından.

Alışverişim böyleydi şimdi gelelim indirim haberlerine...
 

 
Malumunuz İnditex grubu olan İspanyol markalarının temmuz ayının ilk haftasında indirimleri oluyor. Zara, Bershka ve Stradivarius giyim alışverişlerinde en çok tercih ettiğim markalardandır. İndirimlerde güzel parçalar bulmak mümkün. Zara önce %30 indirim oranıyla başladı. Şimdilerde ise %50'ye kadar çıktı. 


 Accessorize şu sıra %50 indirimiyle göz kırpıyor ancak bir süre sonra o indirim oranı %70'e dayanacak benden söylemesi;) Mağazada takılara biraz bakındım ama kendime hakim oldum, inci boncuk almadan çıkabildim :)


Geçtiğimiz hafta Sephora markalı ürünlerde indirimler vardı. 3, 5, 10, 15 TL olan ürünlere şöyle bir bakındım. Çok ilgimi çeken bir ürün olmadı.


Sephora ojeleri de 3 TL'den satılıyordu. Ve ben bu standdan da kazasız belasız atlattım. Evde beni bekleyen minnak ojeciklerimi düşünüp :)
 
Bildiğim diğer indirimlerden bahsedecek olursam Bath&Body Works'un %70 indirimi dört gün sonra bitiyor. Bana en yakın BBW mağazası öyle uzak ki yani burdan helikopter tutsam anca yetişirim :))
Siz yakınsanız şahane mumlarını, duş jelleri ve vücut scrublarından almanızı tavsiye ederim.
 
Mağazalarda gezinirken Paşabahçe'den içeri girdim. Burda çok cici parçalara ve güzel tasarımlara rastlıyorum. Gerçi indirim yoktu ama yinede paylaşmak istedim.

 
Fincan takımları hep allı güllü mü olsun yani:) Bir de böylesi var ki bence pek bir sevimli duruyorlardı. Normalde kıyafetlerde kurukafalı tasarımlardan hoşlanmam ama bu nedense hoşuma gitti. Özellikle misafirlere bununla bir ikram yapılsa yüzlerde ne enteresan bir ifade oluşur diye muzur fikirler geldi aklıma:)

 
Neyse ben yine kendi tarzıma döneyim. Bu gördüğünüz kuşlu pembe mumluklardan önde bir tane eksik. Kim kaptı onu acaba ;)

 
Cupcake tasarımlı mutfak ürünleri hala revaçta. Oldukça şeker duruyorlar.

 
Bunlarıda meraklıları için çektim. Mickey'li Minnie'li Donald Duck'lı tabaklar bardaklar vs. 

Gördüklerimi sizlerle paylaştım. Bildiğim indirimlerden haberler verdim. E ben artık gideyim :)
Herkese güzel haftasonları dilerim...

  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'  

2 yorum:

  1. İndirimler bir hatika ama iste tutmak gerekiyor kendimizi :) gecen hafta iki parcayla atlattim yarin bi tur daha aticam bakalim kismetimde neler var :))) gule gule kullan guzelliklerini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bazen kendimizi tutabiliyoruz bazen de dayanamıyoruz :) Çok teşekkürler canım, sende güle güle kullan aldıklarını :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...