20 Kasım 2015 Cuma

Yves Rocher - Sexy Pulp Maskara

yves rocher maskara, yves rocher mascara, sexy pulp maskara, iyi maskara, mascara,
Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde Yves Rocher'den online olarak yaptığım alışverişte aldığım maskaradan bahsedeceğim. Bir ürün almadan önce hakkındaki yorumları mutlaka okuyorum. Yani siz benim ürünler hakkında yazdıklarımı okuyup bir fikir sahibi olurken bende aynı şekilde diğer güzellik blogu olan arkadaşların yorumlarına önem veriyorum. Bu maskara hakkında da gayet güzel yorumlar okumuştum. Göz makyajına çok önem verdiğim için en çok bu ürünlerde dikkatli seçimler yapmaya çalışıyorum. 
 
  İçeriğinde bulunan Brezilya Palmiyesi balmumu, Akasya ve Pirinç reçenesiyle kirpiklere hacim veriyor. Ayrıca yatıştırıcı etkili Peygamber Çiçeği Suyu sayesinde hassas gözlere sahip olanlarında rahatça kullanabileceği söyleniyor.


Peki bir maskaradan ne beklenir?
Elbette öncelikle kirpikleri dolgun göstermesi, tek tek ayırması ve uzatması. Ayrıca topaklanma yapmaması ve akmaması, bulaşmaması da istenilen özelliklerdendir. Şimdi bütün bunların hepsi bu maskarada mevcut. O yüzden çok beğendim diyebilirim.
Tombul, ortaya doğru daralan fırçası sayesinde kirpikleri gayet güzel kıvırıyor. Gün içersinde kirpiklerim hep kıvrık kaldı. Normalde bir süre sonra kirpiklerim aşağı düşerdi bu da beni sinir ederdi tabi. Ancak bu maskara sayesinde oldukça uzun süre kıvrık durmaya devam ettiler. Bu özelliğini çok sevdim. Hatta bir süredir iyi kalite bir kirpik kıvırıcı almayı düşünüyordum ama bundan vazgeçtim artık gerek kalmadı diyebilirim.
İlk katta daha doğal görünümlü uzun kirpiklere kavuşabiliyorsunuz. İkinci katta ise (ki ben de iki kat uyguluyorum) daha dolgun ve yoğun bir görüntü veriyor.  Ağırlık hissi vermiyor. Kullandığım süre boyunca akma yapmadı ancak havaların serin olduğunu unutmayalım. Yani sıcak havalarda durum ne olur denemeden bilemeyeceğim. Ürünü makyaj çıkarma solusyonuyla veya makyaj temizleme mendilleriyle kolay bir şekilde çıkarmak mümkün. Tüm maskaralarda olduğu gibi ömrü 6 ay.
 Fiyatı 50TL. Ancak Yves Rocher sık sık indirimler yapıyor. Güzel bir indirimde uygun fiyata almak mümkün.

  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

3 yorum:

  1. Ben de çok merak ediyorum bu maskarayı.. Fırçası çok hoşuma gitti.. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Severek kullanmıştım bende ve blogumda yorumlamıştım,cidden güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başarılı bir ürün. Blogunuza bir göz atayım bende :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...