25 Aralık 2015 Cuma

Essence Jel Göz Kalemi


essence, essence gel eye pencil, essence eyeliner, essence jel göz kalemi, siyah göz kalemi, suya dayanıklı göz kalemi, waterproof eye pencil,
 
Merhabalar,
Son haftalarda yaptığım kozmetik alışverişlerinde aldığım ürünlerden çok memnun kaldım. Kullandıkça bloga eklemeye çalışıyorum. Essence markasının özellikle göz ve dudak kalemleri çok seviliyor. Hem uygun fiyatlı hem de başarılı ürünler.

essence, essence gel eye pencil, essence eyeliner, essence jel göz kalemi, siyah göz kalemi, suya dayanıklı göz kalemi, waterproof eye pencil,
 
Aslında makyaj çantamda bir çok siyah göz kalemi var. Ancak bu kalemi almak istememin sebebi hakkında okuduğum olumlu yorumlardı. Bu kalemin eyeliner olarak çok pratik uygulandığı ve uzun süre bozulmadan durabildiği söyleniyordu. Bu sebeple denemek istedim. Çünkü makyaj yapma süremi mümkün olduğunca kısaltmaya çalışıyorum :) Haliyle pratik olan her ürün dikkatimi çekiyor. 
Gelelim yorumlarıma...
Öncelikle renginin simsiyah olması beni memnun etti. Pigmentasyonu oldukça iyi. Jel yapısı sayesinde kadife gibi, sürümü yumuşak. Asansörlü olduğu için kalemtraşla açmaya, uğraşmaya gerek kalmıyor. Sürdükten sonra anında sabitleniyor. Elle ovuştursanız bile yerinden oynamıyor. Bulaşmıyor. Ben genelde eyeliner olarak kullanıyorum. Eğer uç kısmı sivri bir eyeliner sürmek istersem makyaj düzeltme çubuklarına biraz suya dayanıklı göz makyaj temizleyici döküp düzeltme yapıyorum. Başka türlü çıkarmak mümkün değil. Gün boyu kalıcılığını koruyor. Dağılma, dökülme yapmıyor. Her bakımdan oldukça memnun kaldığım bir göz kalemi oldu.
 
 
Bundan önce Maybelline'nin jel eyelinerını kullanıyordum. Oda çok başarılı bir ürün. Ancak fırçayla uygulandığından bunun kadar pratik değildi. Bu kalemin güzel yanı hemen sür ve çık. Kalemin makyaj temizleme mendilleri veya normal makyaj çıkarıcılarla silinmediğini belirteyim. Suya dayanıklı kozmetikleri çıkarabilen ürünler kullanmak gerekiyor. Ben Diadermine'nin makyaj temizleme sütü yada Yves Rocher'in göz makyajı temizleyicisiyle çıkarıyorum.
Uzun süre kalıcı olması, sabit kalıp bulaşmaması ve kolay uygulanabiliyor oluşuyla farovilerim arasına girdi.
Fiyatı: 8,5 TL

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...