7 Ekim 2016 Cuma

HM Makyaj Fırçası ve Kalem Göz Farı

Merhaba,
Hem uygun fiyatlı hem de iyi performans gösteren ürünleri anlatmayı çok seviyorum. Şimdiki yazıda da böyle ürünleri anlatacağım.


Bu ikili H&M'in kozmetik bölümünde görüp beğendiğim ve kullandıktan sonra da iyi ki almışım dediğim ürünler oldular.




Öncelikle makyaj fırçasından bahsedeyim.
Bu fırçanın özelliği görüldüğü gibi oldukça sık kıllı olması. Gereğinden fazla fırça alan biri değilim. Ürünlere daha çok meraklıyım. Böyle tok duran bir fırçam olmadığı için almıştım. Fırçayı farklı yapıda ürünlerde kullanıp denedim. Toz ve krem yapıda allıklar pudralar vs. Bence hepsinde gayet güzel uygulama yapıyor. Birkaç aydır kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç kıl dökmedi. Şu ara daha çok krem allıklarımı uygularken kullanıyorum. Gayet memnunum. Fiyatı: 16.99


 Gelelim kalem far Cordoba'ya. Yumuşacık yapısı olan tatlı tonda bir kahverengi. Mat yapılı olduğundan içinde sim ışıltı vs. bulunmuyor. Çok doğal bir tonu olduğu için özellikle sonbahara ve kışa uygun bir renk. Başka renkleride mevcut. Yeşil, mor, altın ve krem rengi... Keşke bordo rengide olsaymış. Fiyatı 14.99


Ben bu kalem farla göz kapağımın crease bölgesine birkaç çizik atıyorum. Sonra parmağımla hafifçe dağıtıyorum. Gayet güzel bir gölge efekti veriyor. Ardından kullanacağım bir başka far varsa onu kirpik diplerime uygulayıp makyajı bitiriyorum. Göz kapağınızda renk eşitsizliği veya damarlı görünüm vs. varsa öncesinde astar görevi için kapatıcı uygulamakta fayda var.

Hazır böyle bir kalem far kullanmışken farkettiğim bir kaç detayıda sizinle paylaşmak istiyorum. Mesela kalem farı uygulamak toz far uygulamaktan daha pratik oluyor. Çok daha kısa sürede makyaj bitiyor. Ayrıca toz farlardan daha kalıcı duruyor. Çünkü toz yapıda ürünler rüzgar, sıcaklık vs. sebeplerden etkilenip kolayca uçup gidebiliyor. Bu yüzden bundan sonra böyle kremsi farlara yönelebileceğimi düşünüyorum. Hem kalıcı hem de daha hızlı uygulanabiliyor olması benim gibi uzun vakitler aynanın karşısında vakit kaybedenler için bir avantaj sağlıyor. Evet efendim bundan böyle gelsin krem farlar, krem allıklar ;)
Herkese keyifli haftasonları...
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

4 yorum:

  1. Bu aralar krem bir ürün arayışındaydım iyi fikir oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Fırçayı bir an RT sandım =) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla yakından çektiğim için büyük duruyor. Aslında el kadar fırça yani :) Teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...