6 Kasım 2016 Pazar

For Your Beauty Mini Makyaj Süngeri

makeup sponge, makyaj süngeri, mini makyaj süngeri, for your beauty makeup sponge, for your beauty makyaj süngeri, concealer sponge, kapatıcı süngeri
Selamlar,
Güzel bir ürünle karşınıza geldim:)
Rossmann'dan aldığım 2'li mini makyaj süngerlerini bir süredir deniyorum. Aslında uzun süredir fondöten ve göz altı kapatıcısını parmaklarımla uyguluyorum. Bu ürünler için makyaj fırçaları kullanıyordum ama onlarla uygulayınca ten makyajının biraz yoğun durduğunu farkettim. Bu sebeple daha doğal durması için en basit yöntem olan parmaklarımla uygulamayı tercih ediyordum. Fakat duydumki bu mini süngerlerle hem pürüzsüz hem de doğal bir görünüm elde ediliyormuş. Bende karşıma çıkmışken alıp denemek istedim.


Paketten böyle elips şeklinde iki minik sünger çıkıyor. Suya tutup şiştikten sonra soldaki gibi bir boyuta ulaşıyor. Ardından fazla suyunu bir peçete yardımıyla alıp kullanmaya başlıyorsunuz. Bu süngürler lateks içermiyor ve ince dokulu bir yapıda sahipler. Uç kısımlarıyla göz altıma kapatıcı uyguladım. Sonuçtan son derece memnun kaldım diyebilirim. Ayrıca göz kapaklarına da bununla güzel bir şekilde kapatıcı uygulayabiliyorsunuz. Eğer yüzünüzde sivilceler varsa onlarıda tampon hareketlerle kapatmak bu ürünle kolaylaşıyor. Bence süngerin en güzel yanı fazla ürün çekmemesi. Böylece ürün israfı da olmuyor. Gerektiği kadar alıp uyguluyorsunuz. 
 
Bu süngerle fondöten uygulamayı düşünüyorum. Henüz denemedim. Minik olduğu için belki normal boyda makyaj süngerinden daha uzun sürede uygulanır ama likit ürünleri emmediği için güzel bir seçenek olabilir diye düşündüm. Kullandıktan sonra bir kez yıkadım. Şimdilik bir bozulma yırtılma olmadı. Bundan sonra makyaj yaparken severek kullanacağım.
Ürünü Rossmann'larda bulmanız mümkün.
Fiyatı: 10 TL
 
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

  1. bunları gördüm ama elimde çok fazla sünger var şu ara o nedenle almadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, pek çok marka böyle minik süngerler piyasaya çıkardı. Bende HM'nin mini süngerinden alacaktım. Onu bulamayınca bunu aldım. Pişman olmadığım için memnunum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...