23 Kasım 2016 Çarşamba

NYX Tekli Far - Heat

 
Merhabalar,
Daha önceki yazılardan birinde bahsetmiştim. Cevahir AVM'de NYX Cosmetics'in mağaza açılış gününe denk gelmiştim. Denemek için bu tekli farı almıştım. İyi ki de almışım. Şimdi seve seve yorumlayacağım :)


Bildiğiniz gibi şu sıralar bakır/bronz tonlar çok moda. Heat isimli bu tekli far sedefli bakır tonunda çok hoş bir renge sahip. Testeri olmadığı için bu elimde denemeden aldım. NYX farların çok pigmentli ve kalıcı olduğunu duymuştum. Ancak her kozmetik ürünü için neler neler söyleniyor gerçek öyle çıkmıyor. O yüzden bu farı alırken yinede temkinli yaklaşıp bir tane almakla yetindim. 
 Bu farı isterseniz tüm göz kapağına yada sadece crease bölgesine uygulayabilirsiniz. Ben her türlü denedim. Şahane duruyor.  Farın kalıcılığı da gayet iyi diyebilirim. Bütün gün sabit durdu. Ki benim göz kapaklarım da kalıcılık öyle pek mümkün değildir. Bu far çok başarılı çıktı ve gün sonuna kadar yerinden kıpırdamadı. Ayrıca çizgilere de dolmuyor. Öncesinde astar vazifesi görmesi için göz kapaklarıma kapatıcı uyguladığımı belirteyim.


Fiyat/performans açısından çok iyi sonuç veren bir far NYX mağazalarının sayısı umarım artar. Eğer bana yakın yerde olsaydı şimdiye kadar çoktan birkaç ürününü daha almıştım:) Yine Cevahir AVM'ye yolum düştüğünde diğer ürünlerinide inceleyeceğim.
Fiyatı: 8.95
Sonraki yazıda görüşmek üzere, herkese güzel bir hafta dilerim...


 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

8 yorum:

  1. harika bir renk güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim tonlardan biri bu benim de. NYX in tekli farlarinin pigmentleri genellikle harika oluyor. Sağlıkla kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel farlar var ki bunun yanına yenileri gelecek o kesin;) Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Merhabalar yeni keşfettim sizi gfc göremedim ama g+dan takibe aldım bende beklerim😊Aynı zamanda yılbaşı çekilişimede bekliyorumö😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende sizi takipteyim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Bende sizi takipteyim :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Bende sizi takipteyim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...