18 Kasım 2016 Cuma

Wellness Beauty Badem Yağı Vücut Peelingi ve Kremi

wellness beauty, vücut kremi, shea yagi krem, badem yagı krem, vucut kremi, vucut peeling, body peeling, body scrub, vegan cosmetics, vegan banyo ürünleri,
 
Merhaba,
Son zamanlarda bu tarz doğal, katkısız ve vegan ürünler ilgimi çekiyor. Bende kullanmakta olduğum ürünler bitince daha doğal ürünler alacağım diyordum. Bu niyetle geçtiğimiz günlerde Rossmann mağazasına girdim. Wellness & Beauty markasının ürünlerini incelemeye başladım. Bu serinin pek çok ürünü mevcut. Sonunda badem ve shea yağı içeren bu seriyi almayı tercih ettim. Şimdi ürünlere daha detaylı bakalım isterseniz.


wellness beauty, vücut kremi, shea yagi krem, badem yagı krem, vucut kremi, vegan cosmetics, vegan banyo ürünleri,
Öncelikle vücut kreminden başlayayım.
Cildim özellikle de kışın havaların soğumasıyla birlikte aşırı kuruduğu için vücut kremleri kullanmak zorunda kalıyorum. Bu ürün vegan, içeriğinde paraben, mineral yağlar içermemesiyle ilgimi çekmişti. Ancak göründüğü kadar ''masum'' bir ürün olmadığını sonradan farkettim.
 
wellness beauty, vücut kremi, shea yagi krem, badem yagı krem, vucut kremi, vegan cosmetics, vegan banyo ürünleri,
Kremin yapısı oda sıcaklığında bekletilmiş margarin kıvamında:) Yani bana biraz katı geldi. Gerçi sürdüğünüzde emiliyor ve dağılıyor. Ama akışkan bir yapıya sahip değil. Kokusu hoş. Misler gibi yayılıyor etrafa. Nemlendirme özelliğine gelirsek... İçinde shea ve badem yağı olmasına rağmen bence hiç yeterli seviyede nemlendirmiyor. Sıradan bir el kreminden pek farkı yok. Asıl olaya gelecek olursam. Alma sebebim olan temiz içerik kısmı öyle pek temiz değilmiş. Alırken biraz Google araştırması yapsaymışım iyi olurmuş. İçeriğinde alkol, parfüm, sodyum sülfat vb. bulunuyor. Yani vegan da nasıl vegan, doğal da nasıl doğal? Bilemedim. Parabenden kaçayım derken sodyum sülfata yakalandım.
 
Şimdi ''bu içerikler olmayan ürün mü var?'' diyebilirsiniz. Zaten bunlar nerdeyse tüm kozmetiklerde mevcut. Ama bu alışverişi yapma nedenim daha temiz içerikli ürünler kullanmaktı. Ancak tabiki benim hatam daha dikkatli incelemeliydim. Sizin böyle bir derdiniz yoksa, içeriklere takılmıyorsanız ve hafif nemlendirme özelliği olan bir krem kullanmak istiyorsanız bu ürünü düşünebilirsiniz.
Fiyatı: 14 TL
 
wellness beauty, shea yagi, badem yagı, vucut kremi, vucut peeling, body peeling, body scrub, vegan cosmetics, vegan banyo ürünleri,
Gel gelelim vücut peelingine. Bu ürün pek çok blogda övülüyordu. Bitirenler bir daha alıyordu. Bende hazır Rossmann'a gitmişken alıp denemek istedim. 
Ürünün ambalajı gayet hoş diyebilirim. Cam kavanoz içinde bolca tanecikli yapıya sahip. Üzerinde hafif bir yağ tabakası mevcut. Şimdiye kadar genelde hep Bath&Body Works vücut scrublarını kullandım. Bu sebeple yorumlarken onlarla kıyaslayacağım.
 
 
Deniz tuzu tanecikleri oldukça yoğun ve sert yapıdalar. Banyo esnasında cilde uygulandığında yağ vücuda yapışıyor. Deniz tuzlarını ovalayarak cildin temizlenmesini sağlamanız lazım. Ancak sanki o yağlar vücuda yapışıp kalıyor ve kiri çıkarmayı önlüyor. Zaten o yağlı his hoşuma gitmedi. Deniz tuzu temizleyici rolü üstlenen madde ama yağlar sayesinde ciltteki ölü deriyi çıkaramıyor. En azından bendeki etkisi böyle oldu. Yani bu ürün haftada bir uygulanabilecek türden bir vücut scrubı değil. Sadece günlük olarak şöyle bir üstten temizleyeyim diye kullanılacak bir ürün. Derinlemesine temizleyen bir ürün olarak göremedim kendisini. İçindeki yağlar sebebiyle sadece kuru bölgelere uygulamak lazım. Yağlı cilde sahip olanların uzak durması gerekir.
İçeriğine bakıcak olursak kreme oranla oldukça iyi diyebilirim. Parfüm bulunuyor ancak krem de olan olumsuz içerikler bunda yer almıyor. Zaten kullandıktan sonra duruladığınız bir ürün olduğundan ciltte çok fazla durmuyor. Ürünün köpürme özelliği yok.
 Fiyatı: 14 TL
Bittikten sonra yeniden almayı düşünmüyorum. Her ne kadar içerik olarak çok temiz olmasada BBW'nin body scrublarından alabilirim.
Eğer sizin memnun kaldığınız temiz içerikli banyo ürünleri varsa yorum olarak benimle paylaşırsanız mutlu olurum.
 
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...