8 Aralık 2016 Perşembe

Rimmel London - Royal Blush

 Merhaba,
Şuan size yazdığımı sandığım bir ürünü yazıyorum. :)
Bugün bloga hangi ürünü yazsam diye düşünürken farkettim bu ürünü daha önce yazdım sanıp yazmamışım. Hemen başlıyorum anlatmaya, hadi bakalım:)


 Öncelikle krem allık tercih etmemin sebebini söyleyeyim.
Oldukça kuru yanaklara sahip olduğumdan allıklarda toz ürünler değilde krem/likit yapıda olanlara yönelmeye başladım. Zira toz allıklar (ne kadar kaliteli olursa olsun) yanaklarımdan yok olup gidiyorlar.
Rimmel London markasına ait bu krem allığın iki rengi mevcut. Ben Majestic Pink isimli olanı almayı tercih ettim.

rimmel london, rimmel london blush, blush, cream blus, krem allık, royal blush, majestic pink, pink blush, pink cream blush, pembe allık, pembe krem allık, rimmel london allık,

Çok tatlı bir pembe tonunda, ambalajı da aynı şirinlikle bir ürün.
Daha çok beyaz tenlilerin memnun kalacağını söyleyebilirim. Aşırı pigmentli değil. Uyguladığınızda hafif veya orta düzeyde rengini veriyor. Çok doğal duruyor. Bu bakımdan severek kullandım diyebilirim. 
 Peki bu krem allığı neyle uygulayacağız?
Ben birkaç yöntem denedim. Sık kıllı orta boy bir fırçayla oldukça güzel uygulanabiliyor. Ayrıca makyaj süngeriyle de güzelce uygulamak mümkün. Ancak süngerden o pembeliği temizlemek biraz zor olabilir. Eğer fazladan makyaj süngeriniz varsa sadece bu iş için onu kullanabilirsiniz. Parmaklarla uygulamak isterseniz ki ben denedim pek memnun kalmadım. Leke gibi durabilir ve onu yaymak isterken ten makyajınızı bozabilirsiniz.
Kalıcığına gelecek olursak ortalama bir süre duruyor. Ancak gün sonuna doğru tazelemek gerekebilir. Doğal duran, çantaya atıp yanınızda taşıyabileceğiniz günlük kullanıma uygun bir allık diyebilirim.
Fiyatı 20TL ancak indirimden 10TL gibi bir fiyata alabilirsiniz;)

 Facebook      Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...