22 Mayıs 2017 Pazartesi

Denebunu Nisan Kutusu

denebunu, denebunucom, denebunu nisan kutusu, ücretsiz deneme ürünleri, dove, dove şampuan, dove shampoo, dove oxygen moisture,

 Denebunu Nisan Kutusu nihayet geldi. Kargo şirketinde 15 gün bekledikten sonra dağıtıma çıktı ve elime ulaştı. Bakalım içinde neler varmış.

denebunu, denebunucom, denebunu nisan kutusu, ücretsiz deneme ürünleri, dove, dove şampuan, dove shampoo, dove oxygen moisture, Nestle nesfit tahıllı bar, ülker nissin noodles, nesfit,

Dove Oxygen Moisture şampuan 50ml, Ülker Nissin Noodles, Nestle Nesfit çilekli ve çikolatalı tahıllı bar. Ayrıca MAC'den %15 indirim çeki ve Gratis'lerde geçerli Dove Advanced Hair ürün alışverişlerinde kullanabileceğiniz %50 indirim çeki çıktı.
Denebunu konsept olarak iyi bir fikre sahip. Yeni ürünler denemenize olanak tanıyor. Ben yiyecek/içeçekten ziyade kozmetik ürünler denemek için üye oldum. Ancak kozmetik ürünler açısından biraz zayıf kalıyor. Markalar daha fazla katkı sağlarsa ürün sayısıda artar. Benim gibi kozmetik meraklıları için daha ilgi çekici olur. ;)
   Facebook     Twitter     Instagram

6 yorum:

  1. şu nesfit barlar tatlı krizine düşük kalorili çözüm olarak çok iyi bence :)

    YanıtlaSil
  2. Bana da kurunuza uygun ürün bulunamadı demişlerdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki ayda bana öyle oldu. Yeni kutu çıkınca mümkün olduğunca çabuk talep etmek gerekiyor.

      Sil
    2. Bir önceki ayda bana öyle oldu. Yeni kutu çıkınca mümkün olduğunca çabuk talep etmek gerekiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...