26 Temmuz 2017 Çarşamba

Watsons Alışverişi

Merhaba,
geçtiğimiz günlerde Watsons'dan bir ihtiyaç alışverişi yaptım. Neler almışım, neden almışım anlatayım.  

bioblas saç dökülmesi karşı şampuan, saç dökülmesi, anti stress şampuan, bioblas şampuan, shampoo,
 Bir süredir saç dökülmesi sorunu yaşıyorum. Artık benim için korkutucu bir boyuta gidiyorken bir yakınım Bioblas Anti-Stress şampuanını önerdi. Kendisininde avuç avuç dökülüyormuş ve bunu kullandıktan sonra dökülmesi tamamen durmuş. Bende de böyle etkili olacak mı bilmiyorum. Bir kaç kez kullandım. Umutla işe yaramasını bekliyorum. Faydalı olursa hemen sizinle paylaşacağım;)
Fiyatı: 15TL
shiffa home badem yagi, badem yagi, tatlı badem yagi, almond oil,
Shiffa Home'un tatlı badem yağını ise kaşlarım için aldım. Biraz seyreklikler var. Belki bir faydası olabilir diyerek denemek istedim.
Fiyatı: 10TL
WATSONS BURUN BANDI, BURUN BANDI,  nose pore strip
Watsons'ın kendi çıkardığı bu burun bantlarını senelerdir kullanıyorum. Şimdiye kadar denediklerim arasında en memnun kaldığım bu olmuştu. Ambalaj değişikliği olmuş ama tahminimce içeriğinde bir farklılık yoktur diye düşünüyorum. Yinede kullanıktan sonra sizinle paylaşacağım.
Fiyatı: 8TL
 
  Facebook     Twitter     Instagram

4 yorum:

  1. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. bioblasdan oldukça memnun kalmıştım, güle güle kullanın hepsini. keşif etkinliğinden geldim, sizi takibe aldım =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bende memnun kalırım :) Çok teşekkürler, hoşgeldiniz ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...