26 Mart 2018 Pazartesi

Nuxe Kuru Yağ

nuxe kuru yağ, kuru yağ, nuxe oil, nuxe huile prodigieuse, nuxe, nuxe kuru yağ yorumları, nuxe yağ
Merhaba,
 Nuxe'un bu dillere destan yağını yorumlamayan bir ben kalmıştım sanırım. Şimdi bu eksiklik tamamlanmış oldu. Fakat okuduğunuz yazılardan biraz farklı yorumlayacak olabilirim.
 Doğal yağlar son dönemde oldukça ilgi görüyor. Bende bir süredir doğal ürünlere karşı meraklıyım. Haliyle yolum bu ürünle karşılaşmış oldu. Pek çok blogger alıp kullandı ve hakkında oldukça olumlu yorumlar yaptılar. Bende hem cildim hem de saçlarım için bu tarz bir ürün almayı düşünüyordum. Uzun bir süre inat ettikten sonra alıp denemeye karar verdim.
Tüm yorumlara geçmeden önce ürünün içeriğinden biraz bahsedeyim. 
 
İçeriğindeki 7 değerli bitkisel yağ ile %98,1 oranında doğal içeriklerden oluşur: yüksek derecede besleyici ve yaşlanma önleyici etkiye sahip Tsubaki yağı, yumuşatıcı tatlı badem, nemlendirici kamelya, pürüzsüzleştirici hodan, yatıştırıcı fındık, besleyici Macademia ve onarıcı Argan yağı.
Silikon ve mineral yağ içermiyor. Kokusunda ise manolya, portakal çiçeği ve vanilya var.
 
nuxe kuru yağ, kuru yağ, nuxe oil, nuxe huile prodigieuse, nuxe, nuxe kuru yağ yorumları, nuxe yağ

Öncelikle bu ürünü alma sebebim yüzümde kullanmak içindi. Doğal yağlardan oluşması sebebiyle ilgimi çekmişti. Yüzüm için almış olsam da vücut veya saçlar içinde kullanabiliyor. Hepsinde denedim. İlk olarak yüzümde kullandım. Fondöten altında nemlendirici niyetine de kullandım. Ancak mat görünümdeki cildimde söylendiği gibi bir parlaklık ışıltı vs. göremedim. Zaten cildim anında ürünü emdi. Açıkcası kış boyunca kullanmama rağmen dikkati çeken olumlu bir etkisini göremedim. Saçlarda biraz daha etkisini gördüm diyebilirim. Işıltı veriyor ve besliyor. Vücut için kullanımda ise özellikle çok kuru bölgelerde, dirseklerde, bacaklarda vs. kullandığımda cildi yumuşatmaya ve beslemeye faydası oldu.
Kokusu hoş ancak çok abartılacak  kadar güzel diyemem.
Çok kuru ciltler bunu almalı mı? 
Açıkcası vücut için bu yağdan daha iyi gelen ürünler var. Mesela hindistan cevizi yağı gibi. O baya yoğun ve bundan çok daha etkili oluyor. 

nuxe kuru yağ, kuru yağ, nuxe oil, nuxe huile prodigieuse, nuxe, nuxe kuru yağ yorumları, nuxe yağ
 
Bende etkili olmamış olabilir. Bir başkası çok faydasını görebilir. Ancak sonuç itibariyle fiyatını da düşünecek olursak koşarak almayı gerektirecek bir ürün değil. Satın alırken acaba 100ml mi yoksa 50ml mi alsam diye düşünmüştüm. İyi ki küçük olanı almışım. Fiyatı doğal içerikli yağlar açısından ortalama bir değerde gözükse de bunun yarı fiyatına hatta yarısınında yarısı fiyatına alınabilecek bir yağ çok daha faydalı olabilir. Mesela aynı dönem tatlı badem yağı da kullandım. Kesinlikle çok daha etkili sonuçlar gördüm. Tabi yüz için değil. Sadece saç ve kaşlar için diyorum. 
Oldukça uzun anlattım ama çok pohpohlanan ürünlerin size çok iyi geleceğinin bir garantisi olmadığını belirtmek isterim. 
Bir de böyle yoğun yağların yüzün tamamına uygulanması konusunda aklımda soru işaretleri var. Zira bu yağlar yüzde kıllanmaya sebep olabilir. Kıl köklerini besleyeceği için bu gibi durumlarla da karşılaşmak olası diye düşünüyorum. Belki direkt uygulamaktansa nemlendiriciyle karıştırarak kullanmak daha doğru olabilir diye düşünüyorum. 
Her ne kadar bu üründen istediğim etkiyi alamasamda markaya karşı olumsuz düşüncem yok. Hatta alıp denemek istediğim başka ürünleri var. Önümüzdeki zamanda aldıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
Son olarak fiyatını gelecek olursak ben bu ürünü hepsiburada sitesinden 41 TL'ye almıştım. 
 
  Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...