14 Eylül 2014 Pazar

Urban Care Naturals Argan Yağı Şampuan ve Saç Bakım Serumu

Genellikle saç yapıma uygun ve memnun edici ürün bulmakta zorlanıyorum. Tester bulup deneme şansı bulabilirsem ne ala. Ama çoğunlukla büyük boy aldığımız şampuan saçımıza istediğiniz gibi bir görünüm veremediğinde kullanılmadan bir kenarda durmak zorunda kalabiliyor.
 
Gratis'ten yaptığım bir alışveriş sonrası kasiyer bu ürünün testerlarından bir kaç tane torbaya atmıştı. O ara başka bir şampuanı kullanıyordum o bitince bunu denemeye başladım.
Saçlarım uzun ve hacimli yapıda. Şampuandan beklentim biraz sert olan saçlarımı yumuşatması ve kırıkları önlemesiydi. 


Üzerinde E vitamini, doğal antioksidan ve omega yağ asitleri bakımından zengin argan yağı içerdiği yazıyor. Bitkisel Keratin ile saçı onarmada yardımcı oluyormuş. 
Üründen gayet memnun kaldığımı belirtmeliyim. Gerçektende saça yumuşaklık ve canlılık veriyor. Kepeği önlüyor.
Kırıkları önleyebildiğini şimdilik söyleyemem. Eğer olumlu bir etki gözlemlersem mutlaka yazıyı güncellerim. Acayip kokulu şampuanlardan hiç hazzetmeyen biri olarak bu ürünün gayet hoş koktuğunu söyleyebilirim.

Genel olarak memnun kaldım. Eğer kırıkları onarmada yada azaltmada başarılı olursa ne mutlu bana diyeceğim :)
Ürünün benim için tek eksisi az olması. 250ml el insaf diyorum. Şampuanlar genellikle 600ml olurken bu fiyata bu kadar az ürün biraz ayıp olmuyor mu? Uzun ve yoğun saçlı olanlara öyle bir gıdım yetmiyor. Çok aşırı da dökmediğim halde ürün çabuk bitti. Bitmeye yakın gidip yenisini aldım mecburen.
Fiyatı 16,90 
(Ben alırken ufak bir indirim vardı 13,5 almıştım) 

Argan yağı saç bakım serumuna gelecek olursak bunu daha yeni aldığım için 4, 5 kez kullandım. Ancak çok övülen bir ürün. Hakkında çok güzel yorumlar okumuştum ve özellikle kırıklara iyi geldiği yazıyordu. Hem bu özelliği hem de ısıya karşı koruyucu bir ürün arayışında olduğumdan denemek istedim.
Ürün ıslak veya nemli saçlara uygulanıyor. Az bir miktarı avuç içine döküp iki elle ovalayıp saça uygulanıyor. Sonrasında ise havluya sarıp biraz demlenmesini bekliyorum, iyice nufüz etsin diye:)

Ürünün beğendiğim etkilerinden biri saçlarımın artık kolay taranabilmesi oldu. Benim gibi karmakarışık hale gelen saçlarını taramaya çalışanlar varsa bu ürün büyük kolaylık sağlıyor. Taramak için cebelleşirken kopardığım saçların oranını düşünüyorum da keşke daha önce alsaymışım. Saçlarımı yağlandırmasından çekiniyordum öyle bir durumda yaşamadım. Kırıklara bir faydasını görmek için biraz daha süre gerekiyor. Saçların elektriklenmesine bir çözüm olacağı yazıyor ama benim asi saçlarıma o konuda bir fayda vermedi henüz. Yumuşaklık verdiği doğru. Şampuanıda böyle bir etki sağlıyordu serumunda o konuda faydasını gördüm. Ürün 125ml ama az kullanıldığından kolay bitmez.
Fiyatı 29,5
(İndirime girince almakta fayda var)
İki üründe benim saç yapıma uygundu ve saçla ilgili sorunlarıma kısmen çözüm oldu diyebilirim. Argan yağı içeren ürünleri merak edenler deneyebilirler.


Dipnot
Tester vermek kötü bir şey değildir, ürünle bir ön tanışma yaşamamızı sağlar, memnun kaldıysak koşarak tam boyunu almamıza sebep olur. Markalar bu konuda cimrilik yapmasın artık  olur mu? ;)
Dipnot 2
Ürün yakın bir tarihte isim değişikliğine gitti. Down Under Natural's yerine Urban Care Natural's oldu. İçeriği ise tamamen aynı kalmış sadece isim ve ambalajı biraz değiştirmişler. Bunu da belirteyim.

4 yorum:

  1. Merhaba, yorumun için teşekkürler :) Elbette desteklerim, takibe aldım bile ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. saç dökülmesini azaltıyor mu peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç dökülmesinin çok farklı sebepleri olabiliyor. Herkeste işe yararmı bilmiyorum ancak ben bundan önce bir sampuan kullanıyordum. Ve o şampuan bende inanılmaz saç dökülmesine sebep olmuştu. Ama bu şampuana geçtiğimden beri nerdeyse hiç dökülmem olmuyor. Yeterki düzenli çok ara vermeden kullanayım. Bende durdurdu yani. Belki sizde de hatalı şampuan kullanımına bağlı dökülme oluyor olabilir. Eğer öyleyse rahatlıkla tavsiye edebilirim.

      Sil
  3. Güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...