4 Şubat 2017 Cumartesi

Wet n Wild Makyaj Bazı

wet n wild makyaj bazı, wet n wild makeup primer, wet n wild primer, makyaj bazı, makeup primer, primer,
Merhaba,
Gerçek manada işe yarayan bir ürünle karşınızda olmaktan mutluluk duyuyorum:)
Kozmetik ürünlerini alması keyifli, kullanması güzel ama bir de kalıcı olmaları gerekiyor. Yoksa o dakikalarca ayna karşısında özenle yaptığınız makyaj bir kaç saat içinde yok olup gidiyor.  Bende uzun süredir bu derdime bir çare arıyordum. Nihayet Wet N Wild'ın bu primeri ile tanıştım. Artık onca emek boşa gitmeyecek;)

Ne zamandır aklımda makyaj bazı almak vardı. Pek çok ürün hakkında yorum okudum. Hangisini alayım diye düşünürken birkaç blogger arkadaşın bu ürün hakkında olumlu yorumlarını okuyunca kararımı verdim. Gratis'den içeri girip ürünü alıverdim. Bu markanın far bazı da çok övülüyor. Niyetimde onuda almak vardı ama kalmamıştı. Bir daha ki sefere onuda alıp denemeyi düşünüyorum. 

wet n wild makyaj bazı, wet n wild makeup primer, wet n wild primer, makyaj bazı, makeup primer, primer,


Gelelim ürünü anlatmaya...
Bir makyaj bazından beklenen makyajın kalıcılığını arttırma, belirgin gözenek görünümünü azaltma ve pürüzsüz bir görünüm elde etmesi gibi özelliklerdir. Bence bu söylenenlerin hepsini başarmış bir ürün kendisi. Öncelikle alma sebebim olan makyajın kalıcılığını arttırma işini çok iyi yerine getirdi. Öyle ki tam 12 saat tüm makyajı yüzümde tuttu. Diğer özellikleri yerine getirmeseydi bile sırf bu sebepten almaya değerdi. Ancak bununla kalmadı belirgin gözenek görünümünüde azalttı. Ayrıca muhtemelen içeriğindeki silikon sayesinde pürüzsüz bir ten makyajı görüntüsüne kavuştum.

wet n wild makyaj bazı, wet n wild makeup primer, wet n wild primer, makyaj bazı, makeup primer, primer,
Bu ürünü ilk olarak arkadaşımın nişan merasiminde kullandım. Baya kapsamlı bir makyaj yapmıştım kendime. Herkes makyajımın ne kadar doğal ve pürüzsüz göründüğünden bahsetti. Bende bu kadar iyi bir performans beklemiyordum açıkcası. 
 Ürünün beyaz renkte losyon kıvamında bir yapısı var. Yüzünüze dağıttıktan sonra cildinizle bütünleşiyor. Cildim karma ve sivilceye meyilli. Şimdilik olumsuz bir etkisi olmadı cildimde.
Ürünün özellikleri içinde cilde aydınlık verdiğide yazıyordu. Bana da biraz bu etkisini gösterdi gibi geliyor.
Kısacası beklentilerimi karşılayan bir ürün oldu. Hem aradığım kalıcılığı sağladı hem de pürüzsüz bir görünüm verdi. Fiyatı da çok uygun. Ürün 25ml ve 24 ay kullanma süresi var. Bittikçe alacağım bir ürün. Son olarak Wet N Wild'ın hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka olduğunu belirteyim;)
Fiyat: 18.90

 Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. blogları gezerken şans eseri bu güzel blogu buldum ve takibe aldım... bende beklerim... sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...